Str. Closca, nr. 6, ap. 2, Cluj-Napoca, România office@fundatiacomunitaracluj.ro +40264 708 941

Anunț angajare Director Executiv

 

Anunț de angajare:

Director Executiv

Fundația Comunitară Cluj

 

Fundația Comunitară Cluj (FCC) pune în legătură nevoile și resursele Clujului, pentru a îmbunătăți viața locuitorilor. Stimulăm implicarea și inițiativa clujenilor și companiilor cu interes local, pentru un oraș în care să îți facă plăcere să locuiești, să îți crești copiii, să studiezi și să lucrezi. Suntem un finanțator privat, susținem donatorii noștrii să investească resurse în comunitate cu impact, oferim burse și acordăm finațări pentru inițiative locale.

 

Locul desfășurării activității: Cluj, cu disponibilitate de deplasare în țară și în afara țării de până la 20% din timpul de lucru.

Perioada postului: nedeterminată

Disponibilitatea postului: imediat

Norma: 8 ore pe zi

Data limita pentru aplicare: 31.01.2018

 

Scopul postului:

Directorul Executiv FCC conduce întraga activitate executivă a Fundației Comunitare Cluj, îndeplinește un rol de leadership executiv și asigură susținerea necesara Consiliului director al FCC în vederea luării unor decizii informate.

 

Sarcini și responsabilități principale:

  • Este responsabil în baza statutului Fundației Comunitare Cluj de buna funcționare a acesteia și de asigurarea leadershipului executiv al Fundației;
  • Împreună cu Consiliul Director asigură leadershipul strategic la Fundației;
  • Cunoaște și dezvoltă, împreună cu Consiliul Director strategia pe termen lung, mediu și scurt a Fundației, contributie la designul si evaluarea obiectivelor strategice și testeaza modele si teorii de dezvoltare filantropica și schimbare socială locala;
  • Asigura managementul intregii organizații și se asigură că toate sarcinile legate de fundraising, managementul donatorilor, acordarea de finanțări, managementul financiar, comunicare, managementul resurselor umane, etc, sunt îndeplinite la zi;
  • Acordă o importanță aparte comonentei de fundraising și dezvoltare de fonduri, precum și mangementului financiar și sustenabilității Fundației;
  • Construiește încredere în relație cu comunitatea, organizațiile finanțate și partenerii, menține și dezvoltă relațiile cu partenerii strategici ai FCC și, de asemenea, identifică noi parteneri strategici;
  • Acordă o importanță aparte managementului și dezvoltării echipei FCC;
  • Gestionează relația cu Consiliul Director al FCC și se asigură că toate informațiile necesare Consiliului director sunt disponibile, în vederea asigurării unor decizii informate și care să contribuie la dezvoltarea Fundației;
  • Gestionează și contribuie la relația Consiliului director cu staff-ul Fundației;
  • Coordonează și contribuie la funcţionarea biroului;
  • Coordonează și contribuie la funcționarea eficientă a procesului de acordare de finanțări;
  • Coordonează și contribuie la menţinerea informaţiilor despre donaţii, donatori, evoluţia relaţiilor cu donatorii/sponsorii, evoluţia fondurilor generate de diverse metode de atragere de fonduri/tipuri donatori – baza de date și se familiarizează cu CRM-ul SalesForce;
  • Cercetează nevoi şi noi oportunităţi de finanţare în comunitate pe baza nevoilor identificate şi informează restul echipei şi Consiliul Director al Fundaţiei;
  • Coordonează și articipa la organizarea evenimentelor de atragere de promovare a filantropiei: Cercuri de Donatori, Swimathon, etc.

 

Cerințe:

Necesare:

  • studii superioare;
  • limba engleză la nivel excelent;
  • operare PC.

Dezirabile:

  • Experiență anterioară în leadershipul executiv al unei organizații neguvernamentale sau business;
  • Experiență semnificativă în fundraising și, în mod ideal, și în dezvoltarea de fonduri de finanțări;

Postul este solicitant şi implică o personalitate creativă, dinamică, cu spirit de leadership dezvoltat. Se solicită o foarte bună comunicare interpersonală, echilibru emoţional – afectiv şi rezistenţă la stres. Capacitatea decizională personală trebuie să conducă la performanţă individuală şi de grup.

 

Beneficii:

  • salarizarea corespunzătoare muncii;
  • activitate motivantă în relația cu comunitățile din județul Cluj;
  • oportunități de formare continuă în țară si în străinătate;
  • mediu de lucru dinamic, expunere națională și internațională;
  • oportunităţi de materializare a potenţialului creator, organizatoric şi administrativ la nivelul activităţii;
  • program flexibil la nevoie.

 

Procesul de selecție a candidatului:

 

Aplicația va cuprinde scrisoare de intenție, CV și datele de contact a două persoane care pot oferi recomandări pentru experiențe relevante postului.

Aplicațiile vor fi trimise la adresa office@fundatiacomunitaracluj.ro până la data de 31.01.2018. Interviurile vor fi planificate în perioada imediat următoare.

Pentru întrebări și informații suplimentare vă rugăm să ne contactați la office@fundatiacomunitaracluj.ro.